Friday, December 3, 2010

call me ANNE SARA hehehe


salam,
ya! berhabuk sudah blog aku ni weyh. mmg byk pekara menarik yg berlaku but malas nk update haha kan? malas la mo kasik tahu org lain. ai suke simpan dalam je. but my life interesting so far. life....karier.....love life ouuuuhhhh i just love myself and ALLAH subhanallah. masih lagi dia bagi aku peluang utk bernafas. wlopon apa yg aku dah buat selama ini mmg tidak setimpal dengan kasih yg DIA beri pada ku.

my karier:

still working at SARAKIDS. wat a wondahhhfulll place. evryday is a challenge. MY Boss just a fantastical woman, shes now one of my inspiring idol. her spirit...her thought. everything. shes know how to handle problems. insyaallah m and all of staff always pray wat the best for her n SARAKIDS>. ouh ya sarakids, just now.... all of staff seronok guna a nick name... like m i love to call AINA SARA, kalo norul like NORUL SARA, ain= AIN SARA n k.irma= IRMA SARA.. cool aite. but the original sara just used YAYA! hahaha funny aite.
i really admirer PN.FARAH FARHAN my boss la tu. shes not like other lady boss yg too bossy. shes always treat us like SISTER...ya.. at office we call her just KAK.FARA. ntah laaa aku btol kagum! bg lah dugaan apa pada dia. shes can handle. ya of coz behind all success of woman have a man hehehehe cam terbalik je kan. her hubby also supportive, ABG SAIFUL.
k.farah very genuine person. is not like i want to ampu her or wat...no need k!!! i xyah ampu2 dia ok. im just not...heheh gaji i still kna tolak EPF k. hahaha ok ! -END- ( nti update lagi...sbb kiteorg ada ANNUAL DINNER nti...so k.farah kalo bace ni pls aaa wat grand2..pasal kiteorg sume nk release tension! haha penat kak layan drama minggu ini)

love life:
hehehehehe dia kate lagi 2tahun...alih2 bg discount lak. tahun depan ngam2.... sempat ker? harga barang sume naik ni..ape la najib, bagi rm500 tapi amik balik..supe xyah...abis kite yg pvt sector ni camno'? xde sape woi bagi we all rm500 ehem..ehem...kak farah.......... hehehe gurau2!
maybe my justin cannot tahan. hahaha bcoz yah im wearing hijab now! dunno i just want to pakai. planning after married but after one incident i just realize why dun start now. why must after married im wearing not just bcoz of i've husband..im wearing becoz FOR HIM. ALLAH s.w.t. alhamdullah. so after married pakai purdah plak la..hahahhaa why noy. just save for the best haha. hummmmmm hehehe i tot after im wearing my frens akan menjauhkan diri...but im wrong...just wrong hunny... they support me a lot... my best2 fren sinah, acut...hadi... sume2 laa..colleague @sarakids.. k.farah siap pesan pakai la aina comel! hehe geez thx! ouh ye tgh nk bgth ida je ni...dia lah antara org yg i rase i nk pakai. sbb dia sgt cantik ok! cantik sgt pakai hijab althou she ask me tat ye ker dia dress up like makcik2...wat the hell u gorjos babe. lantak la makcik2 ker ape datin2 ker ape...shes just sgt cantik ok. i always pray for her...harap dia dpt jodoh yg bagus2...sbb shes suffer enough frm previous love hehe... sabar ye ida. pi lantak la ngan jantan kaberet tu. berbalik pada my justin ni..hehehe ya dia slalu perli2 mcm after his touched my hair...hes always ask me to simpan rambut. i tot..keep longer..but im totally wrong..hmmm so i get it. i know hes wants m to simpan dalam hijab. hes always cerita2 to me pasal dosa org x bertudung.. sbb aritu dia dgr tazkirah. :) ya syg i love u. n i know u love me more. hehe mummy ayg loves me x? mummy ex- b dulu x syg b pasal b org KL gaga whats wrong being anak jati kl? bongok!
ok -END- (xleh nak lama2 nti terngumpat dosa oiii kang korang pun dpt dosa kering)

so yahhhh! my life great dun ask me HOWS LIFE hehehe coz i just had enough of time to tell u peeps!

c u soon!

xoxo,

aina@sarakids

No comments: