Wednesday, January 19, 2011

alhamdulillah


alhamdulillah rupanya kepayahan minggu lepas terbalas jua akhirnya terima kasih allah~ hehe 3bulan penantian akhirnya weyhhhhh penerbit rancangan b17 here i come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

org pertama yg aku col, of coz laaa mama...pastu baru justin. n pastu baru aku col my bestest fren IDA dia dh keje ngan kementerian penerangan cuma lain jabatan. heeeeeeeeeeee ida ckp meremang bulu roma dia bila aku ckp aku dapat keje gomen. dia kate kalo aku ada dekat ngan dia, dia nk gomol2 aku apakah? hehehe haruslah kalo ko sebelah aku ida...aku ciom2 ko...lantak laaa org nk kata apa. SAYA GAY,SAYA OK hahahahahha...

ida ckp kalo nk keje gomen kena SABAR, ya allah mmg btol ckp ida.... SABAR tu kunci utama, tgk saja lah apa yg berlaku sebelum ini... tapi takpe aku x slhkan sesapa, mungkin begitu rupanya menjadi boss...bila akal dan nafsu menguasai diri, dia mungkin sewenang2nya melemparkan tuduhan palsu, tp tuhan tu maha adil. aku sentiasa doakan kejayaan dia. amin ya rabbala'alamin

ouh2....justin bilang, "pegawai tu...nti b tglkan ayg tak?" heh? haha.








No comments: