Tuesday, October 11, 2011

Re-blog WIR campaign: say wut? Cover d butt

Ok entry kali adalah myokong post kak Sue Anna Joe

Ok we made mistake..... Aku pun slalu terbabas,pakai baju ketat, pakai baju npk muntut hehehe....tahu x org yg plg bising tgk cara pemakaian aku, orgnya adalah nenek aku dia lah menjadi juri tetap aku. Dr dulu kot dia bising aku pakai bj npk muntut since aku xpakai tudung smp dh pakai nenek slalu perhatikan dresscode aku hahaha....syg nenek! N org kedua adalah tunangku! Skng ni dia sgt bising aku pakai baju npk suku lengan...n pakai tudung ada bonggol2, tp nk wat camne rambot mmg panjang! *esyeh alasan... (>_<) takpe aku akan tanamkan dalam hati untuk cube perbaiki cara pemakaian aku...insyaallah chaiyok!

So aku amat menyokong campaign kak anna! Keep it up gurl! Ouhhh 1 thing.... Rasenya girl wear hijab with legging pon agak hodoh kan.... Tu dh macam balut kaki je bukan tutup aurat..hehehe no offense k... I just said it. Takpe2 marilah kita sama2 berubah demi kebaikkan dan demi menjadikan kita muslimah sejati...
Amin
(~_~)
(")(")

No comments: