Wednesday, December 26, 2012

Feeling feeling la kau!

Hmmm...ermmm....hppfffftt....eh ape ni? Mngeluh...mngeluh cam mana rezeki nk masuk ni....oke bismillah, mcm mana nk cite ye? Ermm... Oke aku masuk pencarian model plus size Empayar Siti Murni (ESM) wutttttt? Ye oke again...wuttttttt!!!!!! Ntah mcm x percaya kan? Prcaya ke tidakkkkk???? Percaya lah walau aku sndri pon tak percaya dgn diri sendiri. Sebelum ni ada gak feeling feeling cam nak masuk grooming make over courses la ape lah... Tapi nk wat pe kan aku dh mmg groom well kan ewaahhhh nyah kelas sgt la statement itu, oke meluat *jeling*. Tak yg sbnrnye apa yg aku takut nk join2 bnda ni..kalo ttbe organizer suh pakai turban lah... Legging lah... Hadoy, ape ni? Abi marah taw! Ehhh Allah swt marah taw hee.. Tak nak la kan...kalau bleh biar yg elok modesty yg betol ikut syariat islam, tp aku ni kadang2 tebabas gak baju sendat gak kekadang walaupon lelemak bersepah... Tapi aku cube jgak la pakai yg longgar n tudung mmg akan labuh dulu selalu abi yg pesan suh pakai labuh2 tp skang mmg aku sndri suke tudung labuh2 actually selesa hokeyh.... Leh sorok tgn kat dlm tudung hehehe rase sejuk sbnrnye pakai tudung labuh ni. Walaupun korang npk cam panas kan...tak sbnrnye selesa!
Ehhh sbnrnye motip nak cite ape ni? Oke2 berbalik pada pencarian model tu hahaha oke ini lawak, sbnrnye saje je kacau Siti Murni (uni) ckp kat dia nak join ttbe dia tros semangat suh aku masuk beria-ia sbb mmg ada kosong coz ada peserta tarik diri. Aku pun mcm pikir nk gak try yelah tgh muda ni la cube mcm2 *muda ke tidakkk* hahaha yelah kang dh tua2 nk try rs cam meroyan plak kan. Then call abi, abi ckp *yelah2 boleh* so gumbira la....
Tp bile smp umah lain lak cite nye bile tnye abi, btol2 la boleh ke tidakkk??? Abi ckp boleh ke x boleh b dh setuju kan? *b tu aku ler* dengggg oke sentap... Aku diam jap. Aku tnye skali lagi... Abi ckp yelah boleh tp ni 1st n last. Dia ckp ni sume hiburan, semuanya dunia jgn dok kejar sgt. So sy menurut perintah ...baik bosh! event tu 5hb january 2013 insyaallah mama yg teman, mmg harap sgt mama teman coz abi xnak ikut. Hmmm xpela abi tak ikut kesian nti dia bosan *eh ayat pujuk hati sgt * hik hik hik oke lah jom tgk banner hee

Gambar yg black n white itu lah Uni dia tu pembaca berita @TV1. Dia slalu bace parlimen.
Err... Wish me luck! Fatin pesan diet, jgn nk dok pikir nk pakai baju ape baik pikir cam mana nk jawab soklan nti hahaha oke fatin gurau kasar! Nyampah... Las but not least mari lah tgk gambau sy yg terkini okeeee feeling lagi! Meluat ke tidak????? Pfttt

Both pon syok sndri so dont bother hewhew... Baiklah sekian walaupun blog ini tidak berpengunjung wat the heck la.... Aku buat blog aku sndri baca la, kesah? 

No comments: