Thursday, July 11, 2013

Mama ain baby

Hye... Slm jumaat punya la lama tak post ape2 hmmm tibe2 plak arini nk post something. Tak de ape pon yg best cume tgh dok diam2 kat opis ni teringat lak mase berbual ngan mama kt pasar tani tmpt abi niaga. Kite org ni suke naaa perhatikan bby2 yg lalu ngan mak or abah dorang, comel2... Skali mama ckp kt aku, "dulu abah ada ckp kt mama ain tu kalau dpt bby nti mesti anak dia lawa, yelah zul(abi kita) tu ada rupe ain pun cantik(hehe cntik la sgt) mesti kalah muaz( anak kakak)". Aku senyum jelah pastu mama sambung lagi " tp rupenya xde rezeki...." Masa tu mata mama dh berlinang air mata. Aku pun rase sebak tp aku tahan aku tak nak mama lagi rase sedih. Tuhan tu maha adil, mana tahu nti kat syurga aku mmg ada baby yg comel :) macam gambar baby yg kt bawah ni hehe 
Kemain lagj dia menongkat dagu ye... Eiiii cubit nak?

No comments: