Thursday, January 15, 2009

xder keje!!!!

Hari ni gi interview, semalam company tu col suh dtg arini.
so dengan perasan yg biase2 jer.... aku pun pi lah. Abah yang antar, ala dekat jer ngan umah aku...kat manjalara. Tapi arini aku bukan nak citer pasal interview. Tapi excited gile2 nak tunjuk bakat aku yg leh memasak. hahahaha...balik jer interview aku tros masok dapur. UDANG! nyumm...nyummm... ada 5 ekor je ni sume gara2 kakak aku, yg sebok nk cutting udang 1/2 masak asam rebus. haisshhh si debab ni!
so dh tinggal 5 ekor tu, wat to do??? plinggggg!! idea... aku ternampak mama nyer tepong goreng pisang..ape lagi udang celup tepong aaahhh... ala2 tempura pom boley! pas masak2, aku amik gambar...yelah sebagai bukti tuk aku belagak2 dlm blog. Aku kasik tahu member aku yg aku masak prawn tempura, mahu tahu dia bilang apa?
UDANG GORENG JER???
ahahah shial aaahh.. (x baik ckp sial laa..nti nenek marah)

PhotobucketPhotobucket
Photobucket


2 comments:

aZeeMaH said...

anne yg poyo...awat la goreng udang tu sket sgt....lenkali bli 10kilo..baru pueh ati nak makan..mauhahaha

aNNe DyaNa said...

masalah nyer puan azeemah ang lah tuan punye udang yg kedekut kedaung tuh!!!!! nak rebut2 udang ngan aku pulekkk......