Thursday, January 15, 2009

tagging games!!!!

tagging games?? apo bondo tuh??
ni lagi satu bende yg akak aku sgt kecoh suh buat! haha so meh pakat ramai2...kita main game ni!


OK GUYS LET PLAY D GAME!!!!!

1. Do U think U are HOT?
hot la maimon!!!!


2. Upload a fav pic of u


3. Why do u like this picture?
terserlah ciri2 wanita dibwh lindungan bulan. sopan nyerrr saya!!! IM THE NEXT GADIS MELAYUUSSSSS...hahah

4. When was the last time u ate pizza?
selasa minggu ni. ayin belanje...wahhhh sheedap

5. The last song u listen too?

hurmm....segan lah nak ckp, lagu MAMA AKU INGIN PULANG nike ardilla..dah mati dh dia.ouhhh sy sungguh jiwang

6. What are u doing right now besides this?
tgk tv, kiah catering! hahah kelakau...aku gelak, acha gelak..apak,amak sume pun gelak... bola2 api!!!

7. What name u prefer besides yours?
ain...aaahhh sweet nye tp ni family jer boleh panggil.Tapi ade lagi sorang yg panggil ain..hishh segan la nak habaq...en.nasir! :P


8. People to tag

1. amy ikram
2. lydiasdiery
3. kak imah
4. koh chan
5. ntah xtahu laaa nk tag sape lagi

9. Who is no. 1?
classmate aku. yg aku th dia gay...am ko xmarah aku kan? syg ko...dia lah director short film comolot! aku lah prod.manager dia! dia selalu pgl aku datin, x pun suhaimi baba! gilak ni am

10. No. 3 is having relationship with?
her husband laahh kut xkan ngan ashraf sinclair kut.

11. Say something about no. 5
something!!! hahahahah

12. How about no .4?
haaa ni pun classmate aku. dia ni ader kacuk2 ngan cine,apak dia cine, amak dia malay. dia ni becok skit molot cam pompuan, abear pgl dia radio buruk jepun. full name dia unik taw, aku suke sgt MUHAMMAD SHAHREZZAHADI KOH. hahaha dulo2 mase knal dia mau tergeliat lidah aku. overall hes a nice person,although aaarrr....hes a lil' bit kepochi...but it is fine for m.

13. Who is no. 2?
haaa ni ni name band member taw. dulu dorang ader add aku kt mespes. lagu dorang best. layan...kezen aku pun ckp best. ni band member dorang
Botaq : Vokal / Akustik / Keyboard
Asrap : Pemain gitar utama
Ejart : Pemain bass
Megat : Pemain gitar kedua / vokal latar
Wan : Pemain drum
aku suke mengacau band ni..kacau kat mespes,kacau kt YM hahaha.....tapi aritu kan aku ym ngan botaq, dia bace blog aku...dia marah pasal dia cakap aku ejek kaum laki! according to blog aku OH LELAKI!...adoi laaa en.botaq ilek2 sudeyhh...tu pandangan aku jew. jgn marah2 yep bang! ampun!!!

ni laaaaa.....hero2 LYDIASDIERY

No comments: